Jak stworzyć plan marketingowy
Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele - należy do serii Droga do Sukcesu, czyli do serii skierowanej do początkujących menedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje. W książce znajdziesz cenne refleksje, przydatne rady i sprawdzone techniki.
ISBN: | 978-83-66416-35-2 |
EAN: | 9788366416352 |
oprawa: | okładka miękka |
liczba stron: | 192 |
wydanie: | I, 2021 |
- Autor: John Westwood
- Tłumacz: Małgorzata Śnigurowicz
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej cenne wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych. Pozycja obowiązkowa dla każdego, komu zależy na rozwoju firmy lub wypromowaniu swojego produktu.