Jak stworzyć plan marketingowy

Jak stworzyć plan marketingowy

nowość

Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej cenne wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych. Pozycja obowiązkowa dla każdego, komu zależy na rozwoju firmy lub wypromowaniu swojego produktu.

ISBN: 978-83-66416-35-2
EAN: 9788366416352
oprawa: okładka miękka
liczba stron: 192
wydanie: I, 2021
Opis

Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele - należy do serii Droga do Sukcesu, czyli do serii skierowanej do początkujących menedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje. W książce znajdziesz cenne refleksje, przydatne rady i sprawdzone techniki. 

Autor: John Westwood

Tłumacz: Małgorzata Śnigurowicz