sztuka prezentacji.jpg (191 KB)    jak sobie radzić z trudnymi ludźmi.jpg (136 KB)    sztuka komunikacji.jpg (176 KB)  skuteczne zarządzanie czasem (1).jpg (134 KB)

Z radością przedstawiamy naszą nową serię Droga do Sukcesu. Jest ona  skierowana do początkujących menedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje. Znajdziesz w niej cenne refleksje, przydatne rady i sprawdzone techniki.

SZTUKA PREZENTACJI. Rozwiń swoje umiejętności występowania przed publicznością

Z tego poradnika dowiesz się, jak skutecznie przygotować i przeprowadzić atrakcyjną prezentację. Poznasz skuteczne sposoby radzenia sobie z tremą, nauczysz się sztuki przekonywania i staniesz się pewnym siebie mówcą. Zawarte w książce ćwiczenia i wskazówki pomogą ci odnaleźć własny styl prezentacji, który przykuje uwagę publiczności.

JAK SOBIE RADZIĆ Z TRUDNYMI LUDŹMI. Proste i skuteczne strategie współdziałania

Dzięki temu poradnikowi kontakty zawodowe z despotami, manipulatorami, zrzędami i chorobliwymi pedantami przestaną być dla ciebie źródłem stresu. Jeśli zrozumiesz motywacje, które stoją za zachowaniami trudnych ludzi, nauczysz się panować nad emocjami i wychodzić obronną ręką z niewygodnych sytuacji. 

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE CZASEM. Jak efektywnie planować i realizować swoje cele

Dzięki zawartym w poradniku wskazówkom nauczysz się lepszej organizacji pracy i opanujesz skuteczne strategie realizowania celów. Praktyczne wskazówki i ćwiczenia pomogą ci właściwie określać priorytety, koncentrować uwagę na najważniejszych kwestiach i szybciej wykonywać rutynowe zadania – a co za tym idzie wydatnie podnieść swoją efektywność.

SZTUKA KOMUNIKACJI. Jak budować zaufanie i skupiać na sobie uwagę słuchaczy

Poradnik ten pomoże ci znaleźć optymalny styl komunikacji, podnieść jakość prowadzonych przez ciebie rozmów, rozwinąć umiejętności przekonywania i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki zawartym w nim wskazówkom i ćwiczeniom nauczysz się ubierać myśli w słowa adekwatne do sytuacji, a opanowanie tej umiejętności z pewnością pozytywnie wpłynie na rozwój twojej kariery zawodowej.